نرم افزار حقوقی

کاربردی در ادارات و دفاتر وکالت

امکان ثبت انواع دعاوی حقوقی و کیفری

گزارش گیری بر اساس زمان های مختلف

گزارش گیری بر اساس نوع دعوی و ... تمام موارد ثبتی

امکان بارگذاری اسناد و مدارک

پیگیری پرونده ها در تمام مراحل

هشدار زمان سررسید جلسه چند روز قبل (امکان تعیین و تغییر روز شمار)

دارای لیست کامل قوانین و امکان افزودن قوانین جدید

استفاده چند کاربره با سطح دسترسی ها مختلف

دارای اتوماسیون اداری

و ....



برای شروع کار با این نرم افزار

ابتدا از مسئول انفورماتیک اداره کل درخواست راه اندازی نرم افزار در سیستم محیط کار خود نمایید.

این فرآیند به سادگی و در کمتر از یک دقیقه انجام میشود

سپس در صفحه اصلی نرم افزار بر روی ثبت نام کلیک کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید

پس از بررسی از سمت اداره کل نام کاربری شما تایید خواهد شد و شما میتوانید وارد کارتابل خود شوید.



ایرادات گزارش شده در نسخه پایلود 0.1
1 - دادنامه هایی که علیه اشخاص صادر میشود و نیاز به بارگذاری روی اسناد دارد به کارتابل معاون اداره ارجاع داده نمی شود.
2 - در قسمت نگارش متن (تنظیم لایحه) قابلیت کپی/پیست ندارد. (برطرف شد)
3 - مراحل اجرای فرایند های مختلف بصورت راهنما در نرم افزار گنجانده شود.(تایید نشد)
4 - نیابت قضایی اعطایی به ادارات شهرستان بدون امضا و شماره اداره به اداره مقصد ارسال می شود. (برطرف شد)
5 - صفحه پیام ها (چت در اتوماسیون) دارای اشکال است (برطرف شد)
6 - عدم بزرگنمایی صفحه نرم افزار (برطرف شد)
7 - اخذ مجوز عدم تجدید نظر خواهی از دادنامه های صادره علیه اداره از اداره کل به اداره کل اعلام نمی شود. (برطرف شد)
8 - پس از ثبت دادنامه حقوقی هنگام ویرایش شماره دادنامه نمایش داده نمی شود. (برطرف شد)
9 - نوع دادگاه هنگام ویرایش ، گزینه ی پیش فرض را نمایش می دهد و به تبع گزینه ی نتیجه و اقدام نیز تحت تاثیر قرار میگیرد. (برطرف شد)
10 - پیشنهاد می شود برای نمایش جزئیات کامل دادنامه دکمه ای تعبیه گردد تا به واسط آن نمایش یابد و نیاز به استفاده از دکمه ویرایش نباشد. (برطرف شد)
با دوبار کلیک کردن روی مورد مد نظر تمام مراحل پرونده با جزئیات نمایش داده میشود

ایرادات و تغییرات مشخص شده توسط برنامه نویس
1 - تغییر مدل فرم ها و قالب
- برای بزرگ نمایی و یا تنظیم اندازه فرم ها قالب و مدل پروژه تغییر کرد
2 - تغییر دیتابیس و تحلیل و طراحی مجدد
- در تحلیل اولیه ، تنظیم لایحه برای هر سند فقط یک مورد متن در نظر گرفته شده بود
ولی در مراحل اجرایی مشخص شد هر سند ممکن است چند لایحه داشته باشد
همچنین هر لایحه یا متن نیازمند تاریخ و شماره و امضا بوده است
به همین جهت نیاز به جدول مخصوصی برای ثبت لایحه شد.
3 - ایجاد فرم تنظیم لایحه جدید
- در تحلیل اولیه یک سند در صورت نیاز فقط به یک مسئول مربوط انتقال داده میشد(مانند رئیس یا معاون)
در اجرا مشخص شد گاهی یک سند ممکن است مراحل طولانی را سپری کرده و نیازمند تایید چند مسئول شود
که در هر مرحله نیازمند تاریخ ، شماره و امضا است.
به همین جهت فرم تنظیم لایحه با ویژه گی های مورد نیاز طراحی شد.
4 - تغییر نوع رمزگذاری و رمزنگاری و نوع شناسه ها
- بیس پروژه برای فعالیت به دو صورت آنلاین و آفلاین آماده شد

این تغییرات در نسخه 1.1 اعمال شده است

نسخه جدید ، حدالامکان مشابه نسخه قبلی طراحی شده است تا باعث ایجاد دوگانگی بیش از حد بین دو نسخه وجود نداشته باشد.


نسخه های 1.1 تا 1.4 جهت تست بین اداری در شبکه داخلی اجرا و مورد بررسی قرار گرفت!
تغییرات اعمال شده در نسخه 1.5
1 - نمایش گزارشات اخطاریه و دادنامه ها بیش از 100 مورد
2 - اضافه شدن دکمه لیست در فرم های ثبت جهت استفاده از پرونده های قبل
3 - جلوگیری از ثبت ردیف تکراری
4 - امکان ویرایش پرونده از حیث مرجع صدور دادگاه
5 - اضافه شدن نام خواهان به فرم دادنامه
تغییراتی که اعمال آنها میسر نمی باشد
1 - امکان حذف کامل پرونده (طبق درخواست مدیر پروژه)
2 - حذف پرونده نیابتی از اعلانات پس از گذشت زمان رسیدگی
(پرونده های نیابتی در صورت ثبت در کارتابل مقصد بصورت خودکار از اعلانات حذف میشوند ولی برای حذف با درنظر گرفتن زمان رسیدگی نیازمند تحلیل فنی است)


دریافت نسخه 1.5
دریافت
حجم: 646 کیلوبایت